Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Coloris.nl tracht uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Afhankelijk van de tijd waarop u een bestelling plaatst en de producten die u bestelt, wordt uw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd. U krijgt een verzendbevestiging per mail toegestuurd wanneer de bestelling wordt overgedragen aan de bezorgdienst. Uw bestelling wordt dan de volgende werkdag geleverd.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer u een bestelling wilt wijzigen dient u zo spoedig mogelijk een mail te sturen naar info@coloris.nl. Indien er nog geen producten speciaal op kleur zijn gemaakt en de bestelling nog niet verzonden is, kan uw bestelling nog gewijzigd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt een bestelling annuleren door een mail te sturen naar info@coloris.nl. Vermeld hierin uw ordernummer en of u een gedeelte van of de gehele bestelling wilt annuleren. Indien er nog geen producten speciaal op kleur zijn gemaakt en de bestelling nog niet verzonden is, kan uw bestelling nog geannuleerd worden.

Hoe kan ik producten retourneren?

U kunt uw producten binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u op www.coloris.nl/verzending-en-retourneren.

Uit welke kleuren kan ik kiezen?

Coloris.nl biedt een standaardselectie uit alle RAL-kleuren. De producten kunnen echter ook in vele andere kleuren gemaakt worden. Wanneer u weet welke kleur u wilt bestellen kunt u een mail sturen naar info@coloris.nl en wij laten u weten of wij deze kleur voor u kunnen maken.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Coloris.nl kunt u standaard betalen met iDEAL. Ook kunt u uw bestelling achteraf betalen met Klarna. Hierbij betaalt u het gehele bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Kan ik veilig bestellen op Coloris.nl?

Coloris.nl is lid van Stichting Webshop Keurmerk en onderschrijft de gedragsregels van deze organisatie. Stichting Webshop Keurmerk controleert aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen. Meer informatie is te vinden op de website van Webshop Keurmerk.

Waar kan ik mijn eerdere bestellingen terugzien?

U kunt uw eerdere bestellingen terugzien als u zich heeft geregistreerd bij Coloris.nl en u zich aanmeld. Indien u bestelt zonder registratie kunt u uw eerdere bestellingen niet meer terugzien op de website.

Hoe kan ik een klacht melden?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Coloris.nl

Groot Bethlehem 7

6511CZ Nijmegen

info@coloris.nl

024-7852340 (tussen 12:00 en 15:00)

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Coloris.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).





Vragen?
078 - 677 11 88
  • maandag t/m vrijdag
  • 08:30 - 17:00 uur